2013. július 14.


Egy kis inspiráció...

… azoknak, akik egy kicsit mélyponton vannak.

Bizonyára, aki olvassa a blogom tisztában van vele, hogy nekem sem megy minden simán.
Már lassan egy hónapja túl vagyok a mélyponton, és tudom, hogy nem egyszerű felállni.
De mégis sikerült.

Az embernek el kell gondolkodnia azon, hogy miért küzd. Mindenki sportos, vékony, egészséges és fitt szeretne lenni. Aki már életében bármikor is elkezdett valamilyen fogyókúrát, edzéstervet vagy akár egy diétát, biztosan tudja, hogy nem kis áldozattokkal jár a várva várt eredmény. El kell dönteni, hogy mi a fontosabb. Nagyokat enni, nassolni mindenféle rossz minőségű édességet, zsírban tocsogó, rejtett cukrokkal telepakolt hamburgereket, pizzákat, búzaliszttel készült tésztákat… stb., vagy jókat enni, napi ötször étkezni, zsírszegény, cukornélküli húsokat, zöldségeket és szénhidrát csökkentett tésztákat fogyasztani.

Szóval mindenképpen kell egy cél, és ha ez már megvan, akkor tudnunk kell áldozatot hoznunk, hogy ezt a kitűzött célt bármi áron elérjük. E nélkül nem megy. Ha tökéletes alakot szeretnénk nincs lazítás, nincs „ennyi még belefér”.

Én is azt hittem, hogy egy – két hónap belefér. De gyorsan változott a testem az edzéshiány és az egyre több vacak élelmiszer miatt. Visszagondoltam régi önmagamra és elrettentem, hogy újra olyan lehetek, amilyen voltam.

Mindenkinek vannak mélypontjai. Ilyenkor beszélnünk kell olyan emberekkel, akik erőt tudnak adni a folytatáshoz. Olvassunk minél több egészségről, mozgásról, életmódról való cikkeket, írásokat, és ha egy kicsit is bűntudatunk van attól, amit rosszul csinálunk, ne a krémesekbe, csokoládékba, fagylaltokba meneküljünk, hanem gondoljunk arra, hogy az elhízott, elhanyagolt testünket látva bánatunkban, vagy néhány hónap múlva a megedzett, vékony és sportos testünket látva örömünkben fogunk sírni.  Hiszem, hogy egyre több ember hisz saját magában és ez még több erőt ad másoknak, akik még nem mertek belefogni az egészséges életmódba.

Remélem tudtam egy kis lökést adni azoknak, akiknek erre volt szükségük.

Következő írásomban a fehérje rám gyakorolt hatásáról írok egy pár sort, de most irány edzeni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése